Peugeot Daman duo mlýnek na pepř a sůl 16 cm akryl/nerez
katalogové číslo: | 2/25427 |
EAN: | 4006950035211 |
výrobce: | Peugeot |
cena bez DPH: | 2 140,50 Kč |
cena vč. DPH: | 2 590 Kč |
původní cena: | 3 100 Kč |
Peugeot Daman duo mlýnek na pepř a sůl 16 cm akryl/nerez
Mlýnek na sůl a pepř Daman od francouzského výrobce Peugeot.
Díky magneticky přichycenému vršku je plnění ještě snazší. Kapacita vnitřní části je dostatečná, takže nemusíte pepř či sůl doplňovat příliš často. Při mletí otáčejte horní částí mlýnku ve směru hodinových ručiček. Na mlecí mechanismus, který je vyroben z nerezové oceli 18/10 ošetřené patentovanou metodou pro vyšší odolnost korozi, opotřebení a pro dlouhotrvající ostrost, je poskytována celoživotní záruka.
Díky patentované technologii uSelect si snadno nastavíte hrubost mletí - volbou z 6 přednastavených možností, od nejhrubšího po nejjemnější mletí.
- uSelect - snadné nastavení hrubosti
- transparentní akrylát / nerezová ocel
- 16 cm
Mlýnek na pepř: mlecí mechanismus má spirálovitý tvar a je opatřen dvojitou řadou zubů, které zrnka pepře navádějí a přidržují k zaručení dokonalého namletí. Doporučujeme používat sušená zrnka pepře o průměru 6 mm a méně, a to pepř bílý, černý nebo zelený. Směsi barevných pepřů by neměly obsahovat více než 15 % červeného (růžového) pepře. Lze použit i k mletí sušeného koriandru.
Mlýnek na sůl: mlecí mechanismus na sůl je konstruován tak, aby drtil hrubou suchou sůl - mořskou i kamennou. Ideálně s krystaly o průměru 4 mm a méně.
(Mlýnek na pepř nelze použít k mletí soli, mlýnek na sůl nelze použít k mletí pepře.)
Těla mlýnků Peugeot a jejich mlecí mechanismy jsou vyráběny výhradně ve vlastních provozech Peugeot ve Francii. Ručně je kompletují pracovníci, kteří každému mlýnku dávají nedocenitelný dotyk lidské ruky, který mlýnky Peugeot odlišuje od levných výrobků, jenž vznikají doslova bez zásahu lidského faktoru. Kontroloři pak ověří součinnost jednotlivých součástí mlýnku a jeho bezchybné fungování. Díky tomu Peugeot poskytuje celoživotní záruku na mlecí mechanismus.